نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2935
-
الف
+

عصبانیت بازیگر ایرانی از شایعات؛ «رضا رویگری»: مگر سالم بودن من به کسی ضرر می رساند؟!

«رضا رویگری» با بیان این که از وضعیت صحی کامل برخوردار است، اخبار نشر شده درخصوص وخامت وضعیت جسمانی اش را تکذیب کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ،  «رضا رویگری» بازیگر سینما ، تیاتر و تلویزیون ایران در یک مصاحبه با بیان این که از وضعیت صحی خوبی برخوردار است ، به اخبار نشر شده درخصوص به وقفه افتادن اجرای نمایش «حسن کچل» به دلیل وخامت جسمانی اش واکنش نشان داد.

«رضا رویگری» درباره به تاخیر افتادن زمان اجرای نمایش «حسن کچل» گفت: خبری منتشر شده که اجراى نمایش حسن كچل به دليل حال بد من به تعویق افتاده در صورتی که به هیچ وجه اینطور نیست و ما از امشب بار دیگر روی صحنه می رویم، حال من بسیار خوب است و اتفاقاً با حضور در این نمایش بهتر هم شده‌ام.

وی در پیوند با همین موضوع گفت: من نمی‌فهمم مگر سالم بودن من به کسی ضرر می رساند که تا این حد دوست دارند اخبار وخامت جسمانی ام را منتشر کنند.

این بازیگر سینما درباره احساس خود از بازگشت به عرصه تیاتر گفت: تیاتر همیشه خانه من بوده و همچنان هم وقتی روی صحنه می روم احساس خوبی دارم.

رویگری با اشاره به ادامه روند درمانی خود خاطرنشان کرد: این شب‌ها بیشتر تمرکزم روی تیاتر است، وقتی کار می‌کنم حال روحی و جسمانی بهتری پیدا می‌کنم و این بهترین درمان برای من است. 

«رضا رویگری» در فلم های پرفروش و محبوبی مانند «عقاب‌ها» (۱۳۶۳) ساخته «ساموئل خاچیکیان» و «اجاره‌نشین‌ها» (۱۳۶۵) به کارگردانی «داریوش مهرجویی» نقش آفرینی کرده است.

همچنان این بازیگر ایرانی در سریال «ملکوت» که از شبکه آی فیلم 2 نشر شده بود، ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید :

بازیگر سریال «ملکوت»: کسی به من پیشنهاد بازیگری نمی دهد/پول کرایه خانه ندارم

رضا رویگری: آرزوی من این است که به افغانستان زیبا سفر کنم / انشاالله فضای مجازی نابود شود

رویگری: داستان تنهایی خودم را نوشتم / اگر پول دوره های درمانی ام را تمویل کنید، ادامه می دهم

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر